Min helg!

 
Hade en superbra fredag med mina små solar som alltid gör min glad! Dagen började med track träning, the post office och några andra ärenden. Sen kom Savannah över och vi tog en promenad och klappade lite på min grannes fina polle, satt och prata i solen, busringde, försökte komma på sätt att övertala hennes mamma att få Savannah att flytta med mig hem och hade det fint. Efter ett tag kom Addy över och vi åkte till Steak and Shake och toppade det hela med FroYo, kl va nästan åtta och vi satt ute och käka, årets första ute'glass' hehe. När vi kom hem så satt vi och pillade med friendship bracelets och de kändes som att va back i lågstadiet och sitta och pilla på syslöjden igen, de va supermysigt iallafall! Vi skrattade tills vi inte fick luft blandat med prat om allt mellan himmel och jord, vi somnade som tre korvar nere i källaren och lovade på våra gullearmband att vi skulle vara friends forever och massa sött haha<3 
 
På lördagen hämtade Tevin mig för att åka till Ferk Creek och träna track, de va världens finaste väder den dagen och jag kände mig jätteglad. (Undra vart vädret tog vägen? 3 grader och ösregn nu..) Efter min träning åkte jag på bikini-jakt, ruinerade mig på vs och provade massa fina sommarkläder som tyvärr fick hängas tillbaka då jag sparar till Florida. Vi käkade på O'Charley's innan vi åkte hem och sedan så mös jag hemma hela kvällen. 
 
På söndagen hann jag med kyrka, lagfoton och plugga. Från och med imorgon ska jag dra runt på en 6 kg flour baby (En bebis jag har gjort av mjöl) vart jag än går i en vecka, då detta är ett projekt vi har in my child and development class. I'll tell you more about that some other time :) I'm going to bed now, tomorrow is going to be a looong day. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0