Mason Dixon Games!

Haft en mysig helg :) Igår va vi som sagt på track meet, det gick helt okej! De va kul att sitta med laget och heja på när dom sprang. Jag hitta en tjej från en annan skola som va lika flummig som jag, det va första gången hon hoppade med och vi kände oss lite vilse i pannkakan bland alla superbra grodhoppare! Efteråt åkte Elsa med mig hem och vi gjorde brownies med glass och jordgubbar, tog det lungt och hade det superkul och bra som vanligt<3
 
Idag har jag varit i kyrkan, pluggat och skypat med min älskade Hanna. Va väldigt skönt att skratta magen av sig och prata av sig, bästa du! Nu ska jag duscha och söööva. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken härlig bild-jag är så otroligt stolt över dig mitt hjärta. Älskar dig, mamzen

2013-03-04 @ 21:32:45
Postat av: emma

nya carolina klüft(potatis)!!! xD satte du nåt skolrekord i slägga? :)

2013-03-04 @ 23:27:23
URL: http://asongforhedwig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0