Lake Cumberland

Taggad på att åka!
Snacks i bilen! 
The lake house.
Fina vänner<3
Shortsväder!!!!
Jag och min tysk! 
Joosts prom proposal till Elsa! Här får ni ett smakprov på helgen!
 
Denna helgen har varit helt perfekt, det har känts som jag har levt i en film. När vi kom ner på fredag eftermiddag gick jag och Elsa ner till sjön, första gången sen vi kom hit som vi såg vatten och västkustbor som vi är flippade vi ur av lycka! Vi satt ute på en brygga och lyssnade på musik och pratade samtidigt som solen gick ner och det va helt perfekt. Sen fortsatte kvällen med just dance, prat ute på verandan med gänget, massa god mat och skoj :) 
 
Lördagen började vi med en äkta Amerikansk frulle och vi hade världens utsikt. Sen gick vi till poolen och låg ute och solade i 2 timmar vilket resulterade i årets första fräknar och lobster-bränna. Vi lekte lekar, spelade spel, gick ner till sjön och alla feta husbåtar och flamsade runt på dom. På kvällen åkte alla tillbaka till poolen och vi gjorde massa knäppa Harlem shake videos och hade svinkul. Efter det kollade vi film och innan vi gick och la oss satt vi packade i Toni's car och dunka musik och körde runt!
 
Det va verkligen så himla amerikanskt alltihop, massa familjer som åker iväg till ett lake house över helgen. Jättekul att få va med om! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

När du och Elsa snackar, pratar ni på svenska eller engelska då? :)

2013-03-10 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0