Bullitt East basketball

Från när dom vann Districts!
 
Igår va jag på basketmatch och hejade på världens bästa Charger Nation som spelade semifinal i Regionals. Har verkligen ingen aning vad som hände på matchen, dom va rankade 1 i state och alla trodde dom skulle ta hem hela köret, men igår va helt enkelt inte deras kväll. Det va tight hela matchen och de va så himla tråkigt att se hela laget vandra ut gråtandes när det va så nära, det va ju deras år! Killarna har iallafall haft en helt otrolig säsong och jag är så tacksam att jag har fått va med i RedZone och heja på dom hela säsongen. Igår skrek vi alla halsen av oss och min mage va på gång att vridas 200 gånger för det va så spännande. 
 
Detta fick mig också att inse att det här året börjar gå mot sitt slut. Det börjar bli ''detta va sista gången jag gjorde...'' på en del upplevelser och ibland måste man stanna upp och tänka på hur fantastiskt det är att uppleva allt det här. Det är så lätt att ta det för givet när det blir ens vardag. Ikväll ska jag hänga med mina USA- bästeknorrar och njuta av att va här :) Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0