''Snow day''

Idag skulle vi haft spirit day i skolan (Så sjukt roligt är det) när alla visar school spirit! Vi har pep rallie, där vi skulle haft en jättefet neonshow, dansare, roliga folk som uppträder, lärarna gör något kul, cheerleaders och alla bara skriker och peppar skollaget jättemycket. Ikväll skulle det vart homecoming game där dom berättar vem som har vunnit homecoming king och queen och alla är jättepeppade. MEN... allt är inställt för att det är is på gatan och vi får ''snow day'', jag är så himla sur haha, va SUPERtaggad på att gå till skolan! Nu får vi ha en make up day också och graduation kanske blir flyttad en vecka..
 
Ska lugna ner mig lite och göra en go frulle haha, hela denna helgen ska jag spendera med mina bästa kentuckysar så det blir nog superbra ändå! Ha en bra fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0