Sake Blue Wednesday!

Igår hade jag en supermysig kväll! Vi åkte till ett ställe som heter Sake Blue, kocken lagade maten framför oss, gjorde en vulkan utav en lök och aahh allt va SÅ gott! Mysigt att umgås med mina favvisar också! 
 
Idag har det vart skola som vanligt och efter skolan har vi alltid en timme att slappa innan track, älskar den timmen och mina och Elsas pratstunder<3 Det är kul att skolan är så himla annorlunda här, i min Child and Development class så fick vi som uppgift idag att; Göra en bebis av play dough, klippa ur en bild på nyttig mat och limma på en poster, måla en teckning och testa att hoppa runt med en gravidmage (Ryggsäck med massa jox i) och se hur tungt det är haha. #JätteJobbigt#Avancerat.  När jag kom hem lagade Bernida min favvomat och det har vart 19+ ute idag, livet känns fint helt enkelt :) Puss 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

wow, den där chokladkakan ser stöört god ut!

Svar: Den va jääättegooo!
jmadeleinen.blogg.se

2013-02-10 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0