Vardagsbilder & gött!

Hej på er! Älskar att jag verkligen utnyttjar dagarna till max här även om det är väldigt utmattande ibland, full rulle från 5:45 på morgonen tills jag lägger mig runt 11, if you snooze you lose! Igår efter min musical practice åkte jag, Addy och Savannah ut och åt på Bucca di beppo. Det är en supermysig italiensk restaurang där vi ska äta på prom så vi ville testa det innan, hur gott som helst och universums största portioner någonsin haha. Det va jätteskönt väder och vi satt ute kl 9 på kvällen i 25 grader och hade livet på en pinne. 
 
Idag har jag haft dress rehearsal med the musical och det känns som vi äntligen börjar få lite grejer på plats. Efter det hämtade Savannah mig för vi skulle ta kort på baseball för yearbook men det blev inställt pga ösregn så vi åkte hem till henne istället. Vi hann med ett äventyr i regnet till Walgreens där vi gick och prutta ihjäl alla kunder, en go middag och massa snackelisnack! Så glad att jag har hittat dom finaste vännerna här och att vi har kommit varandra så nära på bara några månader. 
 
Har också fått sms om att mina föräldrar och pojkvän har bokat biljett till mig vilket är very exciting såklart. Ska bli så kul att träffa dom men jag är ihjälstressad att jag har så lite tid kvar här, ÄLSKAR MITT LIV I USA AHHH!!!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0