USA♥

Idag har jag hängt med Addy, vi har gjort Rice krispies som blev så hårda att tänderna gick av på oss, legat på mitt golv och garvat i timmevis och vart ute och firat min värdpappas son på Texas roadhouse :) Imorgon ska jag och Elsa gå och gymma efter skolan (ÄNTLIGEN) aldrig längtat så mycket efter att gymma haha, inte vart där sen i början på augusti. Kommande helg är fullsmockad och jag har fått säga nej till en massa kul grejer för att den är så full av planer (klagar inte, jättekul att det händer grejer hela tiden :D), halloweenfest & två bröllop står iallafall på kartan. Ska försöka hinna med och klippa mitt hår i veckan också för det har växt 3 mil sen jag kom hit! Vakna sött :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0