Black friday

Sjukaste shoppingen jag någonsin varit med om haha! Vid 11:30 igår kväll åkte vi till the mall med julmusik på max och taggade att shoppa hela natten. Vissa affärer va värre än andra men tex när vi gick in på VS, jag och Elsa bara stog där i mitten av ca 32857 andra galna tjejer som kriga om yoga pants, vi gick ut därifrån ganska snabbt! Fick allt med mig en del fina grejer trots alla köer och kaos och kl 5:30 i morse ramla jag in i sängen helt slut, jättekul att ha upplevt det iallafall :) 
 
Min fredagskväll har jag spenderat med fina vänner nere i Louisville on a thing called Light up Louisville, firework, light shows, santa, fudge & music. Cozy night! Ska lägga mig and watch Gossip girl now, love that show! Night 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


DU ÄR MUSIKALISK

2012-11-24 @ 10:59:47
Postat av: Hanna Andersson

Tar du med honom hem sedan elleeee?????? *dreggel*

Svar: Självklart hannis, jag lova ju att ta med en het amerikan till dig ;)
jmadeleinen.blogg.se

2012-11-27 @ 00:35:33
URL: http://fields.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0