Gästbloggar lite- by emma carlzon.

Hej alla Johannas läsare!
Emma heter jag och nu tänker jag blogga lite på Jojes nu mera innehållsfattiga blogg. Blir man inte besviken när man går in och ser rubriken "lördag" när det är tisdag. Jävligt dåligt Johanna, jävligt dåligt..

Vad har Johanna gjort idag då? Jo hon har varit i skolan med mig och ätit lite för många pannkakor. Det sista resulterade i att hon fick knäppa upp gylfen på sina snygga jeans för att lämna plats åt sin svullna (dock fortfarande förvånandsvärt platta, med tanke på hur många pannkakor hon tryckt i sig) mage. Men räckte detta för proppmätta Joje då? Nej. Hon var så klart tvungen att lägga sig på bordet. Mitt i matsalen bredde hon ut sig och gjorde några ljud som endast kan liknas vid en nyfödd kalv som har diat så mycket att han spräckt magsäcken. Hon blev tomat-röd i fejan sen när en mycket respektabel person sade till henne att "de där är ju olämpligt". Så lite vett har hon. Tror jag...

Efter skolan (och en bandymatch mot mig där hon köttade fett. Jävligt seriös var hon. Skrek på alla som gjorde fel. Tillslut började jag gråta för jag var så rädd för henne. Vilken vinnarskalle!) skulle hon tydligen på ZUMBA på sportlife. Hon har lovat att fixa en zumba-tränings-videoblogg till er innom kort. Nice va?

Nu är Johanna förmodligen hemma i sin säng, låtsas plugga, snaskar på något kaloririkt och inväntar desprate housewives. Kanske kollar hon lite awkward på mtv.com? You'll never know....

Ha det nu så fint och läs min blogg -> asongforhedwig.blogg.se <-
Pussar från mig och min galne vän!


1- En helt vanlig lektion.
2- Jag och min fine på skolfotot.
3- Jag går in för indian-stilen.
4- Så himla fin, alltid♥

Kommentarer
Postat av: emma

hahah hittade detta inlägget när jag googlade mig själv xD

2012-02-05 @ 21:02:42
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0