göteborg!

ett linne som jag fick me mig hem!
Hej alla goa! :D Haft ett toppendygn i göteborg (som jag älskar!!!!) igår gick vi på stan en sväng, käkade minsta pizzan genom tiderna och stressa sedan iväg till liseberg där det var väärldens kö, och en som stod typ en halvmeter ifrån mig spydde som en gris i kön, stackaren! :( Men vi kom till slut in och maggio va kanonbra! Fick oss några diskreta (harkel) smygfoton på en obeskrivlig pudding till kille också haha :D Sedan sov jag över i götelabörg och idag har jag mamma och gabriel gått timmevis i stan och myst runt, och hejat på min stålfarsa som har sprungit så han ble kobent, grymt jobbat! :D Fick med mig en del fina grejor hem, är jättenööjd! Nu ska jag lägga mig som en flodval i soffan och kolla en film, är helt slut! Hoppas allt är bra med er, poss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa allt du köpte? :) med närbilder, pris och vart de kommer ifrån?

2011-05-22 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0