i just can't look, it's killing me


Hej på er! Gårdagen va helt okej, när jag kom hem kunde jag inte somna så låg hur länge som helst (kändes det som) och kollade i mitt minnesalbum eller vad man ska kalla det, lyssnade på musik, och tänkte sönder skallen. Vakna alldeles för tidigt, men låg kvar i sängen nån timme och lyssnade på musik, gick upp och åt lite och nu har jag suttit någon timma på min gosiga matta och spelat gitarr och sjungit för full hals! Ska ta det otroligt megasuper obeskrivligt LUNGT idag, är helt slut, känner mig som en urgröpt kiwi och en urvriden disktrasa, tom. Men man får ha sånna dagar ibland också :) Hoppas ni mår bra, puss!

& sofie, shortsen i förra inlägget är från stylebymarina.com :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0