g to the odnatt





HEEEJ! Känner att jag är lite övertrött och bjussar på lite hm fulbilder/hur kul liv man kan ha när man borstar tänderna :D Ja, en blandning av en vitlök (min hudfärg...) en elitsimmare, åsna, tiger och ja vissa finner jag inga ord till! SKEVA är dom iallafall hela bunten :D Och den med tops i näsan (va hände där??) HAHA goa näsborrar, dom blev typ 10 meter bredare, på ett ungefär iallafall ;) Sov gott kära readerZ, puss!

notera
bild1: handen???
bild2: bilder tagna underifrån = äger
bild 3: i'm a rat
bild 4: upp och ner, ner och upp grisen gal i granens topp
bild 5: som sagt, borrarna!
bild 6: jag ute i skogen
bild 7: inga kommentarer.
GONATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0