-

Hej! Vart en bra dag so far, imorse när jag kom till skolan hade sammie fått en skridskoskena på sin tå stackaren, så vi gick till skolsyster och wips så va den lektionen väck, haft hemkunskap idag med, gjorde asgoa vårrullar, jesus va goda dom va! Dock inte lika go arbetskamrat haha, jo då :D Ne men jobba med klara och sebbe, och sebastian vilddjuret skvätte ner hela mig med vatten så jag såg ut som en dränkt katt (nästan iallafall hehe) och höll på, sen när jag kom tillbaka från gitarren hade den jäveln huggt sönder alla mina vårrullar haha ajhgaj :( Jaja om man ska se nått bra i de så är det att man får hämnas mohaha :D Satt kvar med jossan i skolan en timma, mysig pratstund :) Ska snart ut och springa, man får passa på när det inte är snöstorm! Höööörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0