vi ska ha kuul nuuu, hos emma emma eeemmaa!!!







Hej! Det va inte igår inte! Har haft fullt upp, och inte haft något bloggsug alls men nu kommer här ett inlägg :) Sen vi hördes senast har jag jobbat, vart på överraskningsfest, skrattat, mått jättebra, mått mindre bra, umgåtts med min goa josefine, vart ute och gått med musik på högsta volym och kollat på solnedgången (känner mig som en poetig livsnjutare) ätit otroligt mycket godis, kvävts av doften från hockeyskyddssvett och fått fågelbajs på handen! Ikväll ska jag hem till superfina Emma (vet inte hur man länkar, men www.asongforhedwig.blogg.se) för lite grill och chilliprill med goa tjejor! Vi hörs nog snart igen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0