heeeeeelg


hej på er! vart tog den här veckan vägen?!? men underbart gött med helg :D kan börja med gårdagen, kollade ju som sagt på the last song, sett den förut men det är verkligen en av mina favoritfilmer, bröt ihop totalt för det är en film som (tycker jag) går rätt in i hjärtat och verkligen berör, river upp i en. så efter enorma och många krokodiltårar, så somnade jag till slut haha, men ja alla som missat den filmen tycker jag verkligen ska se den, och nay det är ingen ''tjejfilm'' för den e ruskigt BRA!

idag efter skolan gick jag och jossan ner på stan, kolla på present till frida som har fyllt, och sen satte vi oss på cafe kungsgatan och käka en macka, så satte sig josefine, inte samma då men en annan, vid oss så tjööda vi en stund innan jag följde jossan till kronbergshallen, mysigt va de! nu ska jag göra mig iordning och fixa lite saker för ska till frida med goa tjejerna om en stund, kolla film, äta tacos, flumma, möla godis och sånt, underbart! bilden är sen i början av hösten, från en grymt go kväll och natt hos jossan, mindre freesch haha men ska försöka komma ihåg att knäppa lite nya 2day, awesome :) de va en som sa till mig, man säger inte 'ha en bra dag' , säg 'skaffa dig en bra dag' för det är bara man själv som kan påverka den, och jo det är det ju oftast, inte alltid men oftast! så därför jag, skaffa er en bra fredag och så får vi hoppas att den blir grym! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0