grilla tills du luktar avlopp


ASSÅ HAHAHAHHHAHA va i helvete, går in och ska lägga upp en bilder så ser jag ''bad mama'', kollar bloggen, så har hanna vart inne och raveat bloggen da :P! Fick mig ett gott GROTTskratt haha! Så det är hon ska ha äran för inlägget under haha!

Hej på er! Igår efter träningen så gick jag, emma och josefine och köpte grillgrejor och satte oss i ålevik och grilla, sen kom några fler kottar och joina (coolt ord) fick mig några rejäla skratt under kvällen så tack för kvällen emmis och jossan! Sov hos josefine sen och blev väckt av LORDI THE MAN i örat haha, fick ifrån mig ett grisliknande ljud/3 åring som vill ha välling ''neeej knorr knorr'', sen hämtade mamma mig för att jag e så lat = ME LIKE XD Nu sitter jag här i min sköna lille stol och käkar gubbar med jord och njuter av livet hehe! Ikväll blir det SCREAM och jag känner att jag kommer kissa ner hela jädra folkan haha, så få inte för er att stå utanför mitt fönster inatt me nån screammask för då lär jag skrika så hårt att tarmarna kommer ur röven på mig!

Jag äääälskar att grilla det är jättemysigt men, hur luktar man inte efter att ha suttit i röken av en grill i 3 timmar? Jo, som en stenhuggare som har rullat sig i älginälvor/kobajs och inte duschat sen vikingatiden, de e inte nådigt! De blir ett julbad på mig nu haha, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0