tjabbatjenahallå, vi säger så

hej igen, glömde av att skriva när ja kom hem, minne som en guldfisk yes, men nu kommer det ett iallafall :) dagen har vart helt okej, efter skolan skulle jag egentligen plugga men ja e så jäklans skoltrött så de finns inte ord fört, så fastna typ i datan, ooovanligt, och de blev nästan inget pluggandes alls, för smartasset själv har glömt böckerna med, så imorn blir det att sitta hela förbaskade dan och försöka nöta in skiten :( men jaja, tränat idag me, inte jobbigt alls, men rätt kul ändå, efter skulle jag och hanna badat i havet för första gången iår men de sket sig så vi kanske gör de imorn istället, najs :D nu har ja gjort världens mest misslyckade äggmackor och ska snart knoppa mig i sängen, imorn e det trafikdag jiiippie! gått och längtat hela året, näe men bättre än skola iallefall, ha det jättebäst så hörs vi, puss!


jag.är.äckligt.sugen.på.kladdkaka.nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0