glad midsommar!

Wöööö ja e verkligen sämst på att blogga :( Men glömmer typ av de och orkar inte heeehe..  Nu ska ja för 35827585 gången försöka att börja igen, får väl hoppas att de går bättre än alla triljarder andra gånger jag har sagt att ja ska skärpa mig haha :) Jaja, midsommar idag ju! På dagen va vi och söders familj ute med båten på en holme och käka sill och potäda, va där en stund och bara tog de lugnt, sedan hem och duscha och så kom dom upp till oss så grilla vi osv, mys! Lite senare drog jag ut med Matilda och Lina, och skulle kolla ''stan'' tjoho -.- Inte ens på midsommar kan de va lite fart i den här stan, mer liv på en kyrkogård nästan. När jag kom hem käka jag jordgubbar så magen stod åt alla håll och kanter, fick gå och ta av mig klänningen för den sprack nästan HAHA (y) och efter det kom Frida och Jonas hit så kolla vi lite film och snacka, trevligt trevligt, hoppas alla har haft en bra midsommar, hörs imorn, puss!


två bilder från idag, hehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0