USA♥

#1. Addys mamma, Addy och jag på Kroger. Hennes mamma är världens goaste och roligaste haha! #2. Vi firade fredagen med frozen yogurt och Toni bjussa på xxl cup med brownie botten haha. #3. Man kan köpa världens gulligaste B&J här för 6 kr. #4. Igår när jag och min värdfamilj åt på Outback, älskar att det är en del av vardagen att äta ute här. Lyx! #5. Frulle för en atlet xD
 
Godmorgon! Min morgon började väldigt intressant, vaknade upp och kollade klockan, den va 7:11 och jag fick panik och SPRANG in till min värdmammas rum och skrek ''I'm SO SORRY can you take me to school please!??'' hon skrattade och sa ''Honey, it's saturday! Go back to bed''. Haha är så van att gå upp 5:45 så trodde jag hade försovit mig.
 
Igår hade jag iallafall en supermysig kväll. Först åkte min värdfamilj ut och käka och fixa lite ärenden. Savannah låg hemma sjuk men efter middagen åkte jag, Addy och hennes mamma till Orange Leaf och dampade sönder. Idag har jag track meet igen, kommer nog bli kul för det är ett väldigt stort meet :) Sitter och äter god frulle och lyssnar på musik och känner mig lycklig hihi. Ikväll ska min lilla loppa sova här och vi ska ha det bäst! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0