SB13

#1. Världens goaste #2. Hon har gjort cups till oss som vi kan ha på stranden i Florida haha, åhhh va taggad jag är! 
 
Min helg har varit lugn och fin. I fredags va jag på kalas för Mallory, även om kvällen inte riktigt blev som jag hade tänkt mig va det kul ändå! På lördagen va jag tvungen att gå upp kl 7 för jag hade track meet, gick röva men det gör inte så mycket haha :) Sen låg jag hemma och vilade hela dagen för jag har dragit på mig en fet förkyldning och på kvällen gick jag på bio med fint folk. 
 
Idag har jag åtta månader här i staterna vilket betyder att jag bara har två kvar, hur fort kan tiden gå egentligen? Jag taggar sönder nästa månad iallafall, kommer bli helt magiskt. Denna veckan kommer jag springa mellan musical practices and track practices, ha massa plugg, bli frisk och ... åka till Florida med världens bästa!!!!! JAG FLIPPAR UR. Superglad att Savannah ska åka med mig, hon är en av mina bästa vänner och jag är otroligt glad att jag har träffat henne här, hon har gjort detta året fantastiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0