Sake Blue wednesday

Goa vänner efter track<3 Jag och Elsa ville ta kort i snön och det tyckte vår italienare va helt knäppt eftersom vi har hur mycket snö som helst i Sverige. Han sa ''It's like me taking a picture with pasta'' hahah! 
 
Igår hade alla juniors ACT (ett stort test dom måste ta) och alla andra klasser va tvugna att hålla sig undan. Så efter att ha kommit till skolan och insett att det va jag och ca 10 andra seniors som va där (för alla andra stanna hemma) så va jag tvungen att ta ett stor test som tog tre timmar, alla seniors måste ta det men det är bara om man vill komma in i militären som man behöver det så det kändes lite onödigt haha xP Sen åkte vi iallafall till ett ställe som hette Incredible Dave's på field trip (Anledningen att jag kom till skolan, för jag hade redan betalat innan jag visste att man kunde stanna hemma. Lill-Ove vill ju inte kasta pengarna i sjön!), det va typ en hoppborg och bowling, vi hade det allt bra!
 
Idag har jag varit dödstrött men haft en bra dag i skolan och på track! Efter träningen åkte jag och Savannah till Sake blue (världens bästa!!) och åt och hade det svinkul, så bra är hon! Dom lagar maten framför dig och busar alltid sönder. Godnatt :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0