Svar på frågor!

F:Vad skrev du om på ditt "personliga brev" som skulle få din värdfamilj att välja dig? Skrev du t.ex om hur du är som person eller skrev du mest om saker du gillar att göra och hur det ser ut där du bor? Hoppas du förstår. Kram!
Svar: Oj, det va nästan två år sen nu men jag skrev om mig själv kommer jag ihåg, min personlighet, vad jag har för intressen och vad jag gör på fritiden och hur det ser ut där jag bor. En blandning helt enkelt! :) 
 
Johanna: Hej! Jag vill gärna åka efter ettan och går också sista året i 9an nu. Bodde i Lysekil innan så du kanske vet vem jag är! Iaf, vilka organisationer valde du mellan? Hur är dresscoden på din skola också? :)
Svar: Hej, ja jag vet vem du är! :D Va roligt, det tycker jag verkligen du ska göra! Jag valde mellan STS och EF, STS verkar också va en jättebra organisation men jag gick på magkänsla. Dresscoden på min skola är: Inga shorts (om dom inte går till knäet/över knäet) vilket också betyder inga kjolar/klänningar som är ''korta'', man får inte visa axlarna, inte för urringat, inga jeans med hål i och bara gå i mjukiskläder på fredagar om man betalar :) Hälsa din pappa också, han är min gamla gitarrlärare haha :D!
 
Sannas:Hej! Jag kanske ska åka efter ettan (går sista året i nian nu), och undrar en liten konstig sak. Hur gör du med facebook och twitter och sånna liknande sidor, jag är inne där dagligen och ser jämt mina vänner. Hur kommer det bli i usa? Känner du att det blir drygt att kolla in där och se alla från Sverige, eller är det bara jag haha? Lite halv knasig fråga men ändå :) kram!
Svar: Åh va kul, du kommer inte ångra dig en sekund! Det är ingen knasig fråga alls! Det är väldigt lätt att kolla facebook, instagram m.m hela tiden och man får nästan känna själv hur det känns. Men ett tips i början kan va att stänga av sånt där lite/minska då det ibland gör en nere att se vad alla hittar på hemma. Det är lättare att fokusera på sitt liv här om man inte spenderar timmevis på att titta på allt som händer i Sverige :) Ibland gör det en ledsen men självklart vill man ju ändå ha någon slags koll på vad som händer. Om man har hemlängtan är det nog det värsta man kan göra men annars går det ganska bra tycker jag. Kram!
 
Tova: Kan du visa bilder på ditt rum och huset du bor i? Din blogg är jättebra! :D
Svar: Absolut! Ska bara städa mitt rum först så det går att se haha! Taaack va glad jag blir :D!!
 
Ebba: Kan du inte skriva lite om hur relationen mellan dig & din pojkvän är och hur det är att vara ifrån varann så länge? :) Kram
Svar: Jag vill inte hänga ut han för mycket här men våran relation är bra! Det är såklart jobbigt att vara ifrån varandra och inte alltid lätt, men allt går om man tror på det och snart är jag ju hemma igen! :) Kram
 
Anonym: hur blev du och din pojkvän tillsammans? Är det inte jättejobbigt att vara ifrån varandra? :)
Svar: Vi träffades genom en kompis till mig men det va inte förrän några månader senare som vi började prata efter att jag och min kära Josefine dampa loss och stalkade upp hans nummer på eniro och skickade en emojiapa. Som det kan gå haha! Jo det är klart det är jobbigt men vi klarar det bra tycker jag! :) 
 
Hittar inte din kommentar men till dig som fråga om vilken stat jag bor i, jag bor i Kentucky! 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah rosensohn

Hej! Skulle du kunna lägga ut lite outfit bilder? Typ tips på vad man kan ha på sig om man kommer till en skola med såna regler:)

2013-01-12 @ 11:21:58
URL: http://usaexchangeyear.blogg.se
Postat av: gabbelilllebrollan

ny dator äger upp farchan

2013-01-12 @ 12:11:22
Postat av: gabbelilllebrollan

ny dator äger upp farchan

2013-01-12 @ 12:11:24
Postat av: gabbelilllebrollan

ny dator äger upp farchan

2013-01-12 @ 12:11:28
Postat av: gabbelilllebrollan

ny dator äger upp farchan

2013-01-12 @ 12:11:34
Postat av: gabbelilllebrollan

ny dator äger upp farchan

2013-01-12 @ 12:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0