Princess day/Duck Dynasty

Min kära vän Joost tar ju lätt hem priset för bästa utklädnad idag, jag har skrattat ihjäl mig hela dagen åt denna nederländska herre. Bara att titta på han får en att kissa ner sig, han har gått runt och vinkat som en drottning och vandrat bredaxlat och maskulint i denna ståtliga klänning och ja, han gjorde min dag idag haha. Han är nominerad till Homecoming King och jag hoppas han tar hem det, det är han värd!
 
Skolan rullar på, igår dansade jag sketafult och sjöng högt och falskt till en JB låt in the cafeteria för att en mediagrupp spelade in ''Truth or dare'' show och bad mig dansa och sjunga till min favvosång, imorgon har jag tre prov, tränar track för fullt och ja vardagen flyter på. Imorgon ska jag på audition för våran skolmusikal (Prinsessan på ärten) och vi kan ju hoppas att det går bättre än dance try outsen eller vad säger du Elsa ;)? 
 
Grattis också till mina fina vänner Henny och Frida, tusen kramar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


VAD HADE DU PÅ DIG,VISA GÄRNA

2013-01-24 @ 11:01:15
Postat av: Emelie Petersson

Hihi, vilken underbart trevlig blogg du har :-)

2013-01-31 @ 15:46:10
URL: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0