Fredag

Igår åkte vi till en stor sportaffär och jag fick med mig lite gött hem! Ska bli så skönt att komma igång efter jullovet nu för jag har aldrig vart i så dålig form som jag är nu i hela mitt liv haha. Somnade gott efter att ha skrattat ihjäl och smidit sommarplaner med bästa Hanna. Idag är det fredag och det firas med svensk marabou (Känslan när man äter marabou efter 5 månader.. magisk) och Footloose. Ikväll ska jag åka skridskor med ett gäng vänner och kanske toppa det med en bio, låter bra i mina öron! Ha en kalaskväll :) 

Kommentarer
Postat av: Sarah rosensohn

Tjena, har verkligen fastnat för din blogg och läser den varje dag som du uppdaterar, kolla gärna in på min blogg har gjort en inlägg om dig där, kram!

2013-01-04 @ 22:27:45
URL: http://usaexchangeyear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0