olleeeeeee<33333333

nu ska jag skriva ett lååångt inlägg här mohahah! jag får kortslutning, OLLE HEDBERG!!!! min första riktiga kändiscruch <-- så äckligt snuskig jävla sjuuuuukt otroligt superduper skitbraaaa ååh damp :DD:DD:D jag e nog inte ensam att känna såhär mahahha, meeen asså grrr mjao!!!! kläderna = vill slita av dom!! skojaaa, men näe dom e svinigt snygga, så ska de va assöö, ögonen, så fina så mina tarmar korvar sig! och killar som spelar gitarr, och dessutom sjunger som gudar, de e nog de bästa som finns i hela jordklotet, man smälter som en ost i mikron, serriberri!!!! plus, han kan fan göra armhävningar asfort me en arm OOOH yo feeeett naiz;);) näe men åh jag vill att han ska sitta breve mig i soffan nu HÖEÖEHEH :D::D:D vad som helst för de säger ja bara :):)): hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0