.

             

Jag har vunnit sm i taido och fått pris som bästa spelare i hv71, jag är oslagbar i shack och folk fruktar mig i armbrytning för att ja har så enorma armmuskler! näeee nu ska ja va lite seriös! hehe

1 jag älskar potatis och choklad (inte tillsammans då) i alla former och smaker, typ! grymt gott och de e de jag lever på ungefär!

2 jag e riktigt galen, helt störd haha, fast kan också uppfattas som blyg, blir de ibland haha och vet inte varför! men dom som känner mig vet att jag e ruskigt vild!

3 jag tycker att mat är helt otroligt underbart bäst

4 jag sjunger alltid vrålhögt när jag duschar

5 jag kollar ofta och gärna på hannah montana!

6 hittar jag en bra låt lyssnar jag på den 58346436739 gånger i rad, sen vill jag spy på den

7 jag är 1,67 bred, hehe ne lång!

8 jag är rätt känslig när det gäller filmer och sånt och har ganska lätt att börja gråta

9 jag haaaatar boxar, ni vet typ boxar man har för att lägga grejer i, HATAR när allt e packat i en jädra massa boxar!

10 jag e sämst på att passa tider, får alltid för mig att jag har mer tid på mig än jag egentligen har

11 jag tappar bort saker och glömmer grejer överrallt

12 när jag e sur lyssnar jag på finsk hårdrock

13 för att somna så tänker jag meningar på massa svåra språk typ, franska och kinesiska haha

hhhmm de va lite granna random saker;) vill du veta nått får ni fråga u know :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0