i believeD i could fly HAHA

tjenatjena,  igår åkte jag och frida, det va grymt! först åkte vi lite och sedan så satte vi oss mitt i backen och drack varm chokelaa m grädde och prata jättelänge, mysigt :) sedan då när vi skulle åka tillbaka så va de huur mycke dimma som helst, och jag åker i fuull fart och kollar ju inte direkt vart jag åker, så wooops så tar backen slut, eller ah den e typ avskärd och de är typ 1 meter ner till nästa backe och de ser ju såklart inte jag så jag flyger ju över den kanten och krachar haha, meeen det är verkligen inte de värsta, sedan när vi skulle åka kvällsåkning så gasar vi på som uttrar i backen, släppte typ varenda broms i hela kroppen, och så kör ja på nått skrovligt, och flyger först typ 5 meter med skidorna innan ja landar och då sticker skiderna och stavarna åt både kina och tawain och jag bara glider 15, 20m, hahah såg ju lagom kul ut, is in i hela tröjan brrrr.. men ah de gick ju inte så bra sen då när vi skulle få på oss skidorna igen mitt i backen, så jag fick stoppat en gubbe som hjälpte oss, tjoho, sen åkte vi nått åk till och sen hem, somna typ9, helt slut :o idag är det så mycke dimma så de är bara vitt när man tittar ut, surt, men jaja, skriver kanske sen. och IMORN SKA JAG HEM :D:D glaaaad! hehe, hade bra / klanteN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0