Senior dance at the zoo.

Precis kommit hem från ännu en magisk och perfekt kväll i paradiset. Kan tiden snäälla sakta ner lite? Kommer sakna mitt liv här och alla mina vänner alldeles för mycket. Vi hade iallafall senior dance at the zoo tonight och det va asmysigt, dekorerat hur fint som helst i ett enormt partytält, go mat, bra DJ, roliga lärare, rumpskak, slow dances, photo booth och åh. Vi avslutade kvällen med en slow dance och sen stod alla i en enorm ring och höll om varandra och bara njöt av sällskapet, kände mig som världens lyckligaste samtidigt som jag fick hålla tillbaka tårarna. Tänk vad jag hade missat om jag inte hade åkt, vilka fina människor det finns här i världen. Vi borde verkligen ha mer ''skoldanser'' i Sverige, så otroligt kul! Efter dansen åkte jag, Elsa, Courtney and Kody till Steak and Shake och det va ett kalasbra avslut på denna fina afton. Har massa bilder från ikväll men jag får slänga upp det senare för jag somnar när som helst!
 
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till St. Louis med min värdfamilj och Addy, ska bli jättekul! Happy friday<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0