Euphoric all day, all night.

Mig och finaste Casie, och me in the hallway hehe.
Gruppen från ikväll! 
 
Haft två sjukt roliga dagar ååhh!! Igår kom mina psychology tjejer över, vi åt grillat, bakade cupcakes, gjorde ett kort till Mr. Hardin (favoriten) med massa internskämt och skoj och skrattade tills halsen gjorde ont. Supermysigt! Idag hade vi cap and gown pictures in school, känns asballt att ha på sig den även om graduation gärna hade fått varit några månader bort. Hade en go dag i skolan iallafall, vi gav the cupcakes to mr H och kortet och han blev jätteglad! 
 
Efter skolan åkte jag med Elsa och hennes svenska föräldrar, så himla knasigt att prata svenska!!!! Blir svengeska, käken är helt spänd för de är så ovant och tunghäfta och fokusering när man pratar, waahh haha. Dom är världens goaste iallafall och jag är jätteglad att jag fick lära känna dom mer, hon är ju trots allt en av mina absolut bästa och närmaste vänner :) Vi åkte till Sake blue (MUMS), sen jmall snabbt och sen åt vi froyo. Mätt som en sprängd get! Sen va det dags för vad vi har planerat i typ två månader, ballroom dancing :D We were like 20 people going, det är typ pardans, och jag älskar detta med usa: ALLA DANSAR!! Vi har dansat tango, cha cha, walz och massa kul och alla gick verkligen in för det. Ännu en grym kväll med gänget :) Nu ska jag somna som en sten och tagga Spring festival och Elsas gradparty imorgon. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA´FINA NI ÄR

2013-05-11 @ 09:02:53
Postat av: maria

Heeej!! Hur mycket kostade det för dig att posta 40 pounds till sverige?? :)

2013-05-11 @ 23:52:21
URL: http://mariakraftusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0