Track + fix

I helgen flyttar min kära Elsa in här för hennes vpäron ska bort och vi blir sambos för några dagar, vi ska på kalas till Ashley och Alyssa så har slått in lite presenter idag! 
Fixat lite med paket som ska skickas hem till Sverige!
Dom två tröjorna i mitten fick jag av min bästa Uddevallakörv och dom andra två fick åka med hem igår!
Fick ett till brev idag också med massa mumsigt godis i och brev, blir så glad!
 
Idag hade vi early release och slutade 12, hade träning efter skolan och det satt gött. Brandon och co körde hem mig och sen dess har jag fixat med det ni ser på bilden, pluggat, åkt till stan för att göra min sports physical och nu kom jag precis hem. Mer plugg och Perks of being a wallflower står på schemat. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Kraft

vilken stat bor du i? :)

2013-01-17 @ 02:53:35
URL: http://mariakraftusa.blogg.se
Postat av: puppan igen

ÅHHH! läser du boken?? jag har läst boken och jag ÄLSKAR den! (jag och maj har typ en privat liten bokklubb lolZZ) filmen verkar sjyyyykt fin den med, men läser du boken blir jag stolt! puss

2013-01-17 @ 20:40:50
URL: http://asongforhedwig.blogg.se
Postat av: Frida

Vi har precis bokat en resa till USA och jag blir så sjukt sugen på att åka nu direkt när jag kikar in här på din blogg! Du måste verkligen ha en riktigt bra vistelse i USA!

2013-01-31 @ 18:38:03
URL: http://iliveforthememories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0