Tjena kexet står du här och smular!

1. Livet på landet #koriträdgården#minapolare#kalv#facinerad 2. Elsa knows how to make my days! 3. Skolans basketstar blir intervjuad för TV #smygfotarn#starstrucked#pro 4. Känslan när man kan springa i shorts i januari är ju bara helt ljuvlig (gotlandsdialekt)
 
Såå.. skolan är igång and so is track. 2 Månader framöver kommer se ut sova-äta-skola-träning-sova och om igen och jag kanske till och med hinner med att bajsa om jag har tur! Ska dock klämma in massa kul på helgerna och det är ju kul att träffa alla kompisarna i skolan och på träningarna :) Igår efter att nästan spytt på träningen åkte vi till basketmatch och jag somnade som en sten när jag kom hem. Idag va det skola och träning igen och jag har så mycket träningsvärk att jag knappt kan gå haha så skönt! :D 
 
Jag ska svara på era frågor så fort jag får tid också! Min blogg kommer nog bara bli ''skola-träning-söva'' inlägg ett tag framöver som om det är något speciellt ni vill veta eller vill att jag ska skriva om, BERÄTTA!!! Hoppas ni mår bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Tova

Kan du visa bilder på ditt rum och huset du bor i?

Din blogg är jättebra! :D

2013-01-09 @ 07:46:58
Postat av: Lovisa

Hej! Min mamma känner din mamma (tydligen...) och jag ska åka på utbytesår i juli/augusti med EF. Din mamma tipsade min mamma att tipsa mig om din blogg (som förresten är jättebra och mycket mer intressant än andra som jag har läst) och jag har följt den i några månader nu. Eftersom jag ska åka på ett utbytesår nu i sommar så undrar jag om du har några tips? Finns det saker som är bra att ta med sig? Hur är vädret (men jaa, det var ju lätt att svara för alla delstater...)? Jag har ju lite fjärliar i magen nu och skulle hemskt gärna vilja få höra från nån som har vart eller är där nu. Och en sak till om det inte är för mycket, ungefär när fick du reda på vart du skulle bo och fick du reda på hur din familj var och såg ut innan du åkte? Jag blir väldigt glad för svar! :)

2013-01-10 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0