New year, new possibilities, new adventures

2012 kunde inte börja bättre, jag firade nyår med mina bästa vänner och hade en helt galen och otroligt rolig nyår.   Våren flöt på och hann med en del kul. Flängde mellan jobb, träningar och skolan och fritiden gick åt att hänga med mina älskade vänner och min fina pojkvän. Så som kom sommaren som gick så fort att jag knappt hann blinka. Jag åkte till Kroatien med min familj och en annan familj och hade en utav dom bästa resorna i mitt liv! Hälsade på huvudstaden för att fixa visum, badade tills jag blev ett russin, åkte på Peace and love för ett dygn och det var heelt perfekt, seglade, åt tusen jordgubbar, blev solbränd och skapade massa bra minnen. Gick också och hoppades ihjäl mig på att få värdfamilj varje dag och va känslomässigt förvirrad en himla massa. 
 
18 dagar innan jag skulle åka fick jag äntligen ett samtal från EF, under dom 18 dagarna åt jag all svensk favvomat jag kunde proppa i mig, gav många hejdåkramar och hade en superbra avskedsfest med mina goa. Den 24 juli satte jag mig på planet för att flytta hemifrån, flytta till andra sidan jorden utan att ha en aning om vad som väntade mig där borta. Läskigt och spännande.
 
Min höst har vart väldigt annorlunda, rolig, lärorik, tuff och magisk på många sätt. Den har vart en bergochdalbana med lyckorus och tårar. Jag har blivit starkare i mig själv samtidigt som jag har känt mig ensammast i världen i vissa stunder men hur som helst har hela det här äventyret bara gjort mig gott i slutändan. Va mycket jag har fått uppleva som jag aldrig hade fått sett om jag hade stannat hemma och va mycket jag har kvar! 
 
Man kan alltid tänka på saker man kunde gjort annorlunda och bättre men istället ska jag lägga detta året bakom mig, väldigt nöjd och glad, med erfarenheterna i backfickan till äventyren jag stöter på det här året. Nu gör vi 2013 till ett superbra år, är ni med mig?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SJÄLVKLART ÄR VI MED DIG,GULLSKRUTTAN kram

2013-01-04 @ 16:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0