Jan 1&2

Hade en bra första dag på 2013, jag och Addy åkte med mina värdföräldrar till Outback och sen fjanta vi runt på Walmart en timme. Bernida bad oss att gå och hämta ett paket cereal och vi kom tillbaka med typ 20 paket haha! Sen satt vi och dampa sönder i bilen, hann med ett stopp på FroYo och sen åkte vi hem till Addy. Vi båda slocknade som stockar direkt när vi kom hem vilket var behövligt eftersom hennes mamma väckte oss kl 6:30 i morse för att åka och passa en vilde!!! 
 
Vi har sprungit runt hela dagen och lekt femtioelvatusen lekar och lagat mat till denna lilla härskare på 4 bast och nu är jag helt slut! Ska bara va hemma ikväll och mysa :) 
 
Dagens bästa: Min familjs paket som ÄNTLIGEN kom fram efter att ha varit på vift i en månad, lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0