I LOVE AMERRRRICA

Idag va en mycket go dag! Va i skolan, träning efteråt och sen åkte jag och Elsa till St Matthew's mall (Bästa stället på jorden haha<3). Jag fick fixat mina sista presenter, vi flamsa runt och fick ha en svensk konversation framför en kille på A&F som blev helt facinerad, vart med om ett litet awkward moment när jag stod och kramade skyltdockan och hon som jobbade gick förbi haha! Vi tog kort i photo booth, käkade Frozen Yogurt på vägen hem och njöt av att vara i USA. Idag har jag fått två fina tillskott i familjen, våran hundvalp har flyttat in på heltid och min kära Elsa blir min sambo över helgen!
 
Idag är det också exakt fyra månader kvar till graduation och det är väldigt mixade känslor, försöker ta en dag i taget och bara njuta av allt. (Ex att det står Louisville och Nashville på vägskyltarna istället för Dingle och Lappland, trevliga amerikanare, froyo och att gå runt på VS och Forever21, min fina värdfamilj och mina vänner och så vidare). Happy friday Sweden! 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kanske en liten konstig fråga... Men när du och Elsa är med varandra, pratar ni svenska eller engelska? För visst är hon svensk? haha :D

2013-01-18 @ 15:14:49
Postat av: elsaaa

Emmy vi pratar arabiska!

2013-01-18 @ 16:32:03
Postat av: Emmy

Elsa: hahaha

2013-01-19 @ 10:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0