FRIDAY FRIDAY

Idag är det fredag! Bara det gör det till en toppendag :) Har vart en bra dag i skolan, sista träningen för veckan och rackarns va skönt. Mina ömma stackars muskler behöver lite semester! Så himla sköna människor finns det här också, satt och vänta på mina värdföräldrar efter träningen och en galen kille hoppar upp på mitt bord och är som en sprudlande solstråle, tar min mobil och tar ca 30 bilder på sig själv när han gör grimarser och sen kommer hans galna kompisar över och är lika trevliga dom, underbart haha! 
 
Kom hem och valpen va här en liten stund (Vi passar den på dagarna när hon som har den nu jobbar, vi får den på heltid om en månad ungefär) och på sängen låg en veckorevyn från mamma. Glad dag! Notera att jag sitter i shorts och tisha och det är januari, inga klagomål här inte tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0