Engelska

Emmy: Kanske en liten konstig fråga... Men när du och Elsa är med varandra, pratar ni svenska eller engelska? För visst är hon svensk? haha :D
Svar: Haha nej det är ingen konstig fråga! :D Vi pratar engelska 99% av tiden, det känns mer naturligt än svenska nu hehe.
 
- Det är jätteirriterande att kolla film om det är svensk text på 
- Jag drömmer och tänker på engelska
- Jag och Elsa pratar engelska hela tiden fast vi kan prata svenska om vi vill och vi tänker inte ens på det
- När jag läser på svenska (Ex: tidningar, sms, bloggar m.m) översätter min skalle allting till engelska
- När jag skriver lappar, to-do-lists, dagbok eller vad det nu kan vara blir det automatiskt på engelska istället för svenska 
 

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Du är bäst mammas hjärta, så stolt över dig😘❤

2013-01-21 @ 20:04:03
Postat av: Pappi

Simply the best..

2013-01-21 @ 20:12:38
Postat av: Anonym


DINA ORD BERÖR

2013-01-22 @ 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0