Don't you worry child

Älskar USA och mitt liv här så himla mycket! Jag och min lilla korv åkte som sagt till the mall och hade jättekul, dom hade vårgrejer överallt och jag hade seriöst kunnat köpa med mig varenda grej inne på Forever21! Så sjukt fina grejer blir helt galen haha. Fick med presenter till kompisar som fyller år snart, shortsen och linnet på bilden och mina prom shoes hihi. Bra dag iallafall och nu ska jag bara lägga mig som en flodval och kolla Safe Havan igen och det låter mer än bra i mina öron :) Jag kommer svara på era kommentarer så dom syns under er kommentar istället för att lägga dom i inlägg tror jag så kolla där! 
 
Swedish house mafia har slått igenom i Kentucky förresten haha, min lärare spela 'Don't you worry child'' (Vår låt elsepels!) för vår klass och rocka loss och dom spelar den på radion och jag sitter och flinar stolt som en Oxe varenda gång, bästa Sverige haha<3 Puss
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Är linnet och shortsen båda från forever 21??:)

Svar: Yes! :D
jmadeleinen.blogg.se

2013-02-21 @ 04:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0