1 år idag!

Idag har jag och min fina 1 år tillsammans! Så grattis till oss hehe :) 
 
Bloggen hamnar lite i kläm här för det är så mycket med skolan och träningar men jag ska försöka uppdatera mer. Igår efter träningen och en dusch åkte jag tillbaka till skolan för att heja på vårat basketball team och det va jäättekul! The cheerleaders showed their performance that they are gonna do at nationals in Florida this weekend and they were awesome! 
 
Idag har jag haft en jättekul dag i skolan och nu har jag precis kommit hem från träning. Ska plugga lite och ikväll ska jag iväg på middag till ett jättecoolt ställe där dom lagar maten in front of you med Savannah's youth group. Svarar på era frågor så fort jag får tid, puss!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SÖTA SÅ FINA GRATTIS PÅ ETTÅRSDAGEN

2013-02-07 @ 10:29:37
Postat av: Anonym

Grattis från Youngblood..

2013-02-07 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0