Shine bright like a diamond, prom 2013.

Min prom va så otroligt bra, kändes verkligen som att jag va med i en film hela kvällen! Savannah och Addy sov hos mig kvällen innan och vi taggade sönder, bakade och somnade till Pitch perfect (12e gången jag ser den nu tror jag haha). På morgonen åkte vi till friösen to get our hair fixed, sen åkte jag hem till mig och fixade smink med mera och tog kort med min värdfamilj. Runt fyra åkte vi över till Addys hus där alla möttes upp för att åka vidare och ta kort. När klockan va sex hämtade en asfet vit limo upp oss och vi satt och skrek halsen av oss till Feel this moment och can't hold us på väg till Bucca di beppo där vi skulle käka. 
 
Efter maten körde vi runt och dunkade musik ett tag innan vi blev avsläppta på prom. Dom hade dekorerat allt där inne magiskt bra och jag önskar jag hade mer bilder från inne på själva prom men jag ska sno några från yearbook kameran när jag kommer till skolan. Photo booth's, fontäner, ett helt bord med smält choklad och gottis att doppa i det, rök, glitter och ahh allt va så fint. Kan slänga upp några mobilbilder senare! 
 
Min älskade vän Joost blev vald till Prom King, vilket är asballt! Är så stolt över honom :) Fötterna värkte och rösten va hes när klockan slog 12 och allt va över vilket betyder att det va en väldigt lyckad kväll. Vi åkte till IHOP efteråt och jag och Elsa satt och möla Cinn-A-Stick pancakes och sjöng för full hals i limoturen hem till Addy, där vi slockade runt fyra på hennes golv haha. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad vacker du är!!!! =)
BRA BLOGG DU HAR
Njut av tiden!!!!

2013-04-14 @ 19:50:21
Postat av: Lovisa

Aaaah va kul!! Har en fråga bara, jag ska åka till USA nu till sommaren, jag har snart gått ut ettan på gymnasiet, så kommer jag att få gå på prom? Det verkar ju askul och jag hade så gärna velat det... :D
Åh och kostar det mycket att gå på prom? Med klänning, skor, hår och biljett? :)

2013-04-14 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0