Q/A

Emma: hej! Jag har ett väldigt svårt beslut. Jag ska åka som utbytesstudent, men jag vet verkligen inte om jag ska åka efter nian eller efter ettan på gymnasium. vad tycker du jag ska göra ? vad är det för för/nackdelar med att åka efter ettan ? hoppas du vill svara på det här, och btw, jag älskar din blogg, läser den varje dag :)
 
Svar: Va kul att du ska åka! Jag skulle nog åka efter ettan om jag va du. Fördelarna med att åka efter ettan är att du har antagligen mognat mer och kanske är mer redo för det, det är större chans att du blir senior på din skola och får göra allt kul dom gör, du har startat gymnasiet är en liten del på vägen osv. Nackdelarna är att vissa kurser är jag mitt uppe i hemma och de kommer bli tungt att komma hem och hoppa in i det igen, att börja ettan och komma nära sin klass och sen får man inte gå med dom när man kommer tillbaka är väl de jag kan tänka på. Tack så jättemycket och lycka till :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0