Florida part 7 - Sea world/Last night

Sista dagen i Florida va såå kul! Vi åkte till Sea world, kollade på späckhuggare, delfiner, akvarium, åkte rides, 
tog massa galna bilder i waterrides, gjorde universums fulaste henna-tatuering och njöt av värmen. När vi kom hem gick vi till poolen och tog massa undervattensbilder innan vi gjorde oss iordning för att gå ut och käka. På kvällen gick vi tillbaka till vår Richy på Black An(g)usdär vi skratta ihjäl oss, bytte email, träffa engelsmän och gav han en nyckelring :) Efter vår curfew hade jag roligaste natten med mina roommates! Vi beställde pizza och chokladkaka mitt i natten, lyssnade på musik, Nadine ramla av sängen och vi låg mest och kvävdes av skratt ända tills våra ögonlock inte kunde hålla sig uppe längre. Hade ett PERFEKT spring break :) 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Är du fortfarande tillsammans med din pojkvän i sverige? :)

Svar: Ja det är jag :)
jmadeleinen.blogg.se

2013-04-25 @ 15:15:19
URL: http://onestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0