Världens bästa lillebror

 
Idag fick jag göra drugtest i skolan vilket va jätteläskigt haha och fått lyckorus över att Ron Pope spelar i Louisville för 10 dollar men sen insett att det va 18årsgräns.
 
När jag kom hem så låg det ett brev på sängen, med godisar som nog är det godaste jag har stoppat i min mun sen jag kom hit (SVENSKT GODIS ÄR BÄST!!!) och ett otroligt gulligt kort. Skrattade så mycket åt slutet hahaha ''fredrik i min gamla klass köpte 10 coca cola och en pringles. helt sjukt '', älskar dig Gabbe!!!!!
 
 En sak som är väldigt svår här är hur mycket kontakt ska man ha med alla hemma. Jag vill veta vad alla mina älskade gör och framför allt veta hur dom mår, men att ständigt vara uppkopplad på facebook, whatsapp eller instagram och se allt som händer hemma gör det svårare att ställa båda fötterna i USA. Men mest av allt ger det mig mer hemlängtan. Det är svårt att hitta en balans och hålla sig ifrån sociala medier som det så vackert heter när man är van med att alltid prata med alla hemma hela tiden. Därför har jag bestämt mig för att gå på stenåldersdieten denna veckan och banta bort några kilo hemsaknad, inget facebook/whatsapp/instagram förrän helgen, så även om jag inte hör av mig vet ni att jag tänker på er :) Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0