The mall/Brev/World market/Dinner

Idag har jag:
-Sovit ut
- Ätit pannkakor och kollat på Notting hill och njutit av lördag morgon som är det bästa på hela veckan
- Spelat fotbollsmatch
- Ätit Bernida's cookies
- Åkt till the mall med Jessi och Lene där jag gjorde mig pank på VS. 
- Det bästa av allt var när vi åkte till World market och jag såg bordet med svenska saker, blev tårögd av glädje. Älskade, underbara svennesnacks. Ruinerade mig lite där eftersom dom typ tar svenska priset gånger 10 men åhh, SÅ värt det :') (FATTAR NI, KNÄCKEBRÖD!!!! bara lyckan att se mat som har Ö och Ä haha.)
- När jag kom hem såg jag att jag hade fått två brev (Ni förstår inte hur ÖVERLYCKLIG jag blir och hur mycket jag uppskattar brev!) ett från min älskade mamma med världens bästa tidning och ett brev som fick tårarna att ösa, kärleken till min mamma finns det inga ord för. Låg ett gulligt brev från min älskade mormor och morfar med, som jag saknar er. När jag kommer hem ska vi äta mängder av korvstroganoff och julkakor mitt i sommaren eftersom jag kommer missa det iår.
 
Skulle gått på bio ikväll med gott folk men jag kom hem och va helt slut, istället gick jag ut och åt med John och hade det toppen. Berätta också om hur jag reagera när jag fick reda på från EF att dom va 65 bast haha. Älskar min värdfamilj. Sov gott finisar! Ps. Hörde Roxette på radion idag, haha man blir så stolt över vårt lilla land<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0