Spirit day

Idag var det spirit day i skolan och Bullitt east's färger var högt och lågt :) Min första lektion var nog den roligaste lektionen jag har haft sen jag började här, i våran US history class så skulle Amerikanarna leka att dom va på Ellis Island och skulle immigrera och vi utbytesstudenter var dom som jobbade där och vi fick bara prata vårat egna språk. Jag, Elsa och Axel satt och gorma sönder knasiga saker på svenska och jag gick ifrån den lektionen med hes röst och kramp i magen av skratt. (Ex: En falukorv är ju fan smartare än du SVARA PÅ FRÅGAN!!!) Resten av dagen har gått jättefort för att det va early release day och nu är jag hemma och lagar mat. Ska snart iväg till Casie för att måla ansiktet, käka pizza och tagga innan vi åker till Powder puff matchen och kör över los juniors on the field. Hoppas ni mår bra, kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0