LÖRDAG


Bästa dagen på hela veckan! Sova ut länge, gå upp och göra god frukost, ingen stress och bara götta runt. Precis skype:at med min familj och mormor och morfar!!!! Åhh, så mysigt :D Idag ska jag ta det otroligt lungt innan kalas nr2, plugga och vila och njuta av att det är helg. (Ps: Elsa jag snodde dom två sista bilderna av dig hoppas det är okej höhö<3)
 
Till dig som fråga om A & B dagar, i USA brukar dom ha ex höstterminen har dom fyra ämnen som dom har varje dag och sen är kusen avslutat så har dom fyra nya ämnen varje dag hela våren. Men på min skola har dom bytt nu så att man har en A-dag och en B-dag, på A-dagen har man fyra ämnen (dom man skulle haft på hösten) och på B-dagen fyra (dom man skulle haft på våren) detta håller på hela året då istället för att ha exakt samma schema varje dag i ett halvår och sen byta :) Hoppas du förstår min röriga förklaring, kram :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0