GATLINBURG







Precis kommit hem från en helt otroligt bra helg. Vart på football game, ätit på Waffle house, dunkat musik i bilen, bott i en supermysig stuga uppe på ett berg mitt i skogen med världens utsikt, kört gokart, myst runt i Gatlinburg, klätt ut oss och tagit gammaldags foton i en affär, ätit på galnaste restaurangen, käkat framtidskakor, shoppat, springit runt på en parkering i ÖSregn, lagat mat till john och bernida, suttit i jacuzzin och pratat bort timmar, skrattat och tjejsnackat hela kvällarna, vart i två stater samtidigt, firat Christine (På pankaksstället vi va på i morse gick jag runt till alla inne på restaurangen och bad dom sjunga happy birthday för min fina tyska), har cirka 500 hundra bilder och ungefär lika många minnen från den här helgen. Jag älskar mitt liv. Jag älskar USA. Jag älskar älskar älskar det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0