Game/White castle/Walmart/Letter

Igår åkte jag hem till Addy, provade hennes cheerleader kläder från femman, åt pizza, skratta och kollade på roligaste filmen som någonsin gjorts, 21 jump street! När jag kom hem låg det en ''Charger nation tröja'' på min säng som dom hade köpt, så himla gulliga :) Idag har jag spelat fotbollsmatch, sen åkte jag och Bernida till White Castle (Ett ställe där man kan köpa sjukt goa hamburgare för 5 kr styck) och efter det till Walmart. Älskar att gå runt på Walmart och bara njuta av att dom har allt, vi köpte en överfull kasse med godis, jag fixade present till John (Inte med på bilden, bara ifall han skulle kika in här), köpte en Louisville tisha och galna strumpbyxor till homecoming week! 
 
När jag kom hem idag låg ett så himla fett brev på min säng (:D:D:D:D) från Josef, han hade proppat ner mitt favoritgodis, en ljusstake, ostbågar som lukta hundbajs hahah, tuggimmi, en två veckor gammal pannkaka med bregott(?) på, brev och en påse han har pruttat i hahahahha! :') Ringde och pratade med min älsklingsmamma och bror med. Detta made my day :) Nu ska jag duscha och ikväll blir det att åka skridskor med härliga tjejer från laget. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0