Friday

Åh.. min dag började grymt haha! Vakna upp och kände mig ostoppbar, lycklig och sprallig över att det va fredag. Kollade mina kommentarer på bloggen (som jag ska svara på snart jag lövar er) och får se alla bilder min käre vän Emma hade länkat och jag skratta sönder för det är mig i ett nötskal hahah. Sen fick jag ett sms av Savannah där hon försöker skriva på svenska och rulla som en korv i bussätet av skratt, efter det lyssnade jag och min käre busskompis (som jag äntligen har fått tummen ur römpen att prata med haha) på äkta countrymusik och taggade skolan. Hade yearbook, drama där vi lekte ninja och dog av skratt åt en kille i min klass som gjorde kattljud, media med goaste Addy där vi inte gjorde någonting och sist men inte minst Sociologi som är rackarns intressant faktiskt :) Efter skolan va det fullans rullans, fotbollsträning, dusch käk och sen hem till Lene som hade födelsedagsmys. Bra dag! Nu taggar jag sängen, match, att åka och köpa svenskt godis imorn och Frozen yogurt. Hoppas ni mår bra och inte somna av detta överdetaljerade inlägget! Pööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0