Han gör comebaaack

 
Hej hoppplopptoppsnopphopp jag sätter mitt namn på kartan med lite gästbloggning!! Lite kul med ett falukorvinlägg från sverige för omväxlingens skull!! YOSO - you only sweden once!! Medans Johanna är i usa och smaskar jordnötssmör dränkt i peanut butter sitter jag här och käkar en torr hönökaka med prickigkorv, you gotta love that smell eller vad säger du jojis? ;* Gråt inte för mycket nu kära läsare men det blir ett kortisinlägg!! btw, dagens outfit på bilden: tshirt: present från mi löve, glasögon: oranga, halsband: designat av Johanna Galenpanna Nilsson xDDdDD 
 
Stoltometer
 
I------------I-------------I------------------I----------------------------------I
0         asmycket        100               oändligt                           Jåffe
 
Så stolt är jag över dig, allt du gör och att du är MIN!!!!! Jag älskar dig mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0